dag2: hur jag är som person

 Riktigt svår punkt egentligen skulle ju någon av mina vänner fått skriva den men okej jag försöker.

Först av allt kan jag ju säga att jag är en pojkflicka. Jag umgås med mycket killar och trivs bäst med det, rapar högt och framför folk, inget jag skäms över. Jag tycker inte man ska ångra saker man gjort i livet för tänk om du inte hade gjort just den saken som du ångrar så kanske du inte hade varit där du är idag eller haft dom vännerna du har. Jag är en person som har starka åsikter om saker och är inte rädd för att argumentera emot någon eller något. Jag är självsäker fast ändå osäker. Utåtriktad fast ändå blyg. Jag har mycket humor och älskar att tönta mig och skoja om saker, vissa människor förstår inte min typ av humor men dom människorna är ju bara tråkiga. Jag är väldigt målinriktad och vet vart jag vill i livet, är också en vinnarskalle som hatar att förlora. Älskar att träna och att äta godis. Tycker inte om att ta seriösa bilder på mig själv mycket roligare att ha dubbelhaka. 
Det var väll lite om hur jag är som person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0