kandeeshop.se

Ska börja ta tag i bloggen nu! Har ju faktiskt ett nyårslöfte att få upp bloggen lite detta året!

När jag får mina pengar denna månaden så ska jag först och främst köpa lite grejer till mitt rum och även beställa hem lite saker från kandee! Hittat ett sjukt snyggt linne och en talva jag vill ha sen släpps ett nytt halsband imorgon som också är skiiit snyggt så tror jag ska beställa hem det.
Tencel Linne Dreams Vit
Har fått någon thing för drömfångare tycker dom är så otroligt fina! Så fastnade direkt för detta linne. Just nu finns det bara i large men får hoppas att det kommit in small när jag ska beställa.
Tygkasse Poultry
Hade inte tänkt köpa nå fler väskor då jag har många men denna tygkasse kan jag inte motstå.
Call me 50x70cm
Och möjligtvis denna! 
Jag kan inte sitta och kolla på denna hemsida, vill bra klicka hem allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0