Lite nytt i garderoben

Var till Valbo med Emelie i lördags och fick med mig lite fint hem. Var verkligen kaotiskt mycket folk där och mest barn, tror det berodde på att Awa och JEM från Xfactor var där. Men trots allt folk så hittade jag lite fint. 
Bikbok 99:-
Ginatricot 99:- Tycker inte kameran gör färgen på tröjan så rättvis, den är puderrosa iallafall.
Ginatricot 15:- Det var 15 kr på vissa smycken på Gina och jag var bara tvungen att ha något så fick bli dessa. Dock inte nickelfria så det kliar och gör ont när jag har dom men det får jag leva med.
Båda från H&M, skärpet kostade 50:- och sjalen 10:- och som ni förstår så var det rea på sjalen.
Apoteket 140:- Dags att få bort alla finnar nu! Denna rekomenderar jag verkligen till er som är trött på att ha finnar, den fungerar super bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0