Svaren på frågestunden!

Skulle ha varit ute igår men skitsamma!
 
Sofia:

Vad är din största hobby? 
Vad gör du helst på dagarna? - får bara välja en sak! 
Hur tror du ditt liv kommer se ut om 20 år? 
Vilka blogar läser du? :-)

1. Dans! 

2. Alltså det är svårt att välja just en grej men helst av allt tränar jag nog.

3. Om 20 år så har jag nog man och barn och bor i en fin villa helst utomlands!

3. Dagligen så läser jag fhammarstedt.blogg.se, emeliebrander.blogg.se, kissies.se, zarish.blogg.se, alltså jag läser många men det är dom jag kollar flera gånger varje dag.

Jag är anonym 

Vad är ditt favoritsmink? 
Hur lärde du och M1 känna varandra? 
Är du taggad på dans eller? 
Mensvärk i hela ditt liv eller höra gangnam style låten resten av ditt liv oavbrutet?

1. Kan inte välja

2. M1 är för er som inte vet det min vän Emelie. Jadu vi hade väll skrivit typ i "gilla så skriver jag i chatten" att vi tyckte att båda var fina och sådär haha. Sen började vi i samma dansgrupp och hejade på varann och sådär och sen så ville båda börja tävla så då gjorde vi upp att vi skulle dansa par med varann sen har det bara fortsatt och idag är hon en av mina bästa vänner som jag kan berätta allt för och alltid har sjukt kul med. Vi båda har skit konstig humor.

3. Men du tror!!!!!

4. Mensvärk i hela mitt liv!!! Det valet var ganska självklart då jag hatar gangnam style låten mer än allt annat på denna jord.


Sanna

Hur gammal är du? 
Något datum du aldrig glömmer? 
Din förebild?

1. Jag är 15 men fyller 16 om 181 dagar.

2. 13 oktober haha No bra day

3. Min allra största förebild är nog min syster men också Fanny

 

brother from another mother

Varför är så himla cool?!
 
Inte så jävla konstigt att jag är cool när man är din sister from another mister!
 
Elin
 
1. Om du fick vara en annan person för en dag vem skulle du vara och vad skulle du gö?
2. Saknar du ridningen, eller är dans roligare?
3. Hur skulle du beskriva din "stil"?
4. Är du taggad inför gymnasiet?
 
1. Skulle nog vilja vara Barack Obama och bara leka kurragömma i vita huset!
 
2. Ja nå otroligt mycket! Dans är ju sjukt kul men inget går upp mot att sitta på hästryggen, saknar det så otroligt mycket!
 
3. Blandad. Ena dagen kan jag gå klädd rockigt, andra tjejig och tredje som en jibbare, men alltså jag har väll ingen speciell stil utan blandar allt och använder det jag trivs med!
 
4. Nej! Eller jo lite men vill inte lämna min klass och jag är inte redo att välja än då jag inte är säker på vad jag vill gå. 
 

Sara Nilsson

Är du bra på att dansa? 
Hur många besökare har du? 
Kan inte du göra en vlogg med tio saker du ångrade att du köpt?

1. Alltså nej det tycker jag inte att jag är haha.

2. Varierar från dag till dag!

3. Jo det kan jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0