spenderade natten med A

Blev inte mycket uppdatering igår, endast ett inlägg, inte bra de! Och måste påpeka att det ser ut som att jag klippt mitt hår snett på bilden i inlägget under men de har jag inte, de är så rakt så. 
Fanny sov iallafall här natten till igår och vi låg och spelade sims och bara snackade massa skit om allt och alla. Sånt jag älskar att göra med min bästi. Och igår så spenderade jag hela kvällen/natten med A och även denna dagen har jag varit med han. Kommer kännas så tomt att sova utan honom nu när skolan börjar.. 
Dessa bilder får mig att sakna sommaren otroligt mycket! Detta var nån gång under sommarlovet då jag och Elin var ute och fotade lite i stadsparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0